lycklig

Jag är världens lyckligaste tjej just nu!
Ja, jag fick träffa Håkan Hellström! :)
En timme tog det att stå jag och amanda i kö, men sen var här där framför mig.
Håkan: Tja!
Jag: Heeej..!
Ger han skivan och en tidninga att signera.
Håkan: Haha, jag är inte så bra på att rita hjärtan!
Får tidningen och skivan.

Jag: Kan jag få en kram?
Håkan: Klart!
Sen skulle amanda ta kort på mig och Håkan.
Man: Nej flickor, vi har inte tid att ta kort.
?????
SÅ NEJ. Det värsta var att håkan fan var med på att ta ett kort.
Jag hatar den mannen. Hatar.
Men vafan, jag fick ju för fan träffa Håkan!
Det var det inte alla som fick. När vi nästan var framme så tittade jag bak och såg att folk fortfarande stod utan för och köade. Sen när vi ska gå ut ur butiken så har dom kortat av kön. Så alla fick inte träffa Håkan.
MEN JAG FICK I ALLA FALL! :D
Sen så när vi skulle gå till tågstationen så ser vi håkan, IGEN!
åhhhh!

Jag köpte även min jacka nu! Hur skön som hellst :) Även en present till Jossan :)
Nu ska jag snart åka till Marianne, Erica och Ellinor.
Vi hörs imorgon!


Stadium 799:-




Övertaggad tjej

Håkan

Håkan och en glad tjej

Kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0