Önskelista

Om 34 dagar så är det julafton, så jag tänke visa vad jag önskar mig! Jag vet redan att jag kommer att få en systemkamera, Canon Eos 550d tror jag att det blir!
Men i alla fall, here it is!

1. Bok Håkan Hellström "PS lycka till ikväll".
2. Bok Sofi Fahrman "Elsas värld".
3. Biljetter till RAW.
4. Biljetter till Håkan, om han nu kommer till örebro..
5. Ring av Kenza.
6. Sminkväska, men nog inte den på bilden men hittade ingen annnan.
7. Hörlurar från Urbans, svarta, vita eller lilla.
8. Bok Fjärde Twiight boken Breaking dawn (Så länge vi båda andas på svenska)
9. Filmen Eclipse, tredje twilight filmen.

Var tvungen att slänga in en bild på kärleken ;)

Kommentarer
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

åhh lyllos dig! Jag vill också ha en system!

2010-11-20 @ 20:17:27
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0