shoping

Hej!
Idag var jag först i skolan, skön dag igen! OCH SOL!
Sen vid tjugo i tre åkte jag in till Örebro med Amanda. Väl inne i Örebro så möte Amanda upp Tom och jag gick upp och började kolla på bikini och present till Amanda. Och den är nu köpt! Sen kom mamma också upp på stan och vi gick till smycka där jag köpte Lajla Bagges döskalle ring från hennes kolletion. Riktigt snygg! Sen köpte jag berlocker på Ringström från Thomas Sabo. Inga fel det heller! Fick även en berlock på köpet, en långben berlock :)
Sen blev det även en bikini från H&M.
När vi kom hem så grillade vi och nu kollar jag på talang.
Efter ska jag kolla på film!

Kanske tar kort på allt imorgon, om jag pallar. Outfit kommer då också :)

Miley Cyrus Can't be tamed 

Kommentarer
Postat av: daniella

Sån bikini ska jag nog med köpa! Om det blir av :) Fast jag ska kanske ha en med det leopard liknande mönstret.. :)

2010-05-29 @ 20:12:57
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0