pallat

Hej! Har inte pallat att blogg i två dagar nu. Men nu är jag tillbaks!
I söndag dömde jag poolspel med Ilmo. Gick väldigt bra! Sen lyssnade jag på ÖSK-DIF. ÖSK vann med 1-0, men fan vad jag skäms. Kim Olsen missade öppet mål. Usch, men Nordin Gerzic gjorde mål! Eller en back fick in den med sin axel, så det blev Nordin! :)
Sen klarade jag körtest C! GREAT ASSÅ!
Träning på kvällen, Jossan, som har varit i Grekland, kom hem brunare än en neger! :O

Igår så var det skola och det hände inte mycket där. SO läxa som gick bra.
Vi hade hälsoundersökning också. 175,5 cm lång här då!
Sen följde jag med Amanda hem ett tag och sen kollade jag på när syrran spelade match med Jossan.

Idag var det kortdag i skolan. A-tid, svenska och engelska prov. Engelska provet gick också bra, tror jag ;)
Nu sitter jag här och taggar match. Idag möter vi Rynninge i Fellingsbro!
Får se om jag skriver något ikväll :)

Billy Idol Dancing with myself


Baseballs jacka, leggings och t-shirt från Gina Tricot, shorts från bikbok,
convers från Eurosko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0