konfirmation

Hej!
Ja, idag var det alltså dags för konfirmation. Gick upp vid sex för att börja locka håret. Var klar med det vid halv åtta ;) Fixade jag mig med resten och åt frukost och sedan drog jag till kyrkan. Där övade jag igenom sången som jag sjöng, har jag nämt att jag ska sjunga? Om inte så sjöng jag I dina blå ögon av Shirley Clamp.
Sen drog jag och tog på mig kopan. Sen gick vi alla till kyrkan. Det gick jätte bra i kyrkan, haha Amandas skratt anfall ;) Gick skit bra med sången också! Fick mycket beröm för den :)
Sen tog vi lite kort och sedan åkte vi hem. När vi kom hem, och alla hade kommit, så åt vi mat och så spelade vi monopol :)
Sen åkte dom hem. Och kl fem kom Ernst och Ulla hit! Ernst har jag inte träffat på ca 2 år pgd av att han har spelat in bla Sommaren med Ernst. Men Ulla träffade jag för ca ett år sedan. Så det var RIKTIGT kul att träffa dom!
Marie och Emelie kom också och fikade :)
Sen för ca två timmar sen åkte dom hem.
Jag har fått jätte fina presenter idag!
- 3 halsband
- 1 armband
- presentkort på Smycka
- pengar
Vissar allt imorgon för då är vi lediga från skolan! NAJS!
Nu ska jag kolla på Parlamentet och sen kanske någon film, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0