aaahhh

Hej!
Har inte haft tid att blogg i helgen.
I lördags var jag på min kussin Annas konfirmation. Mycket trevligt förutom att deras gudstjänst var typ 2 timmar lång? Men jag överlevde!
Sen till henne och äta mat. Sen spelade jag, Anna och hennes pojkvän Rasmus TP, och Rasmus fuuuuuskar!
Hehe..
Sen åkte vi hem och hämtade mamma från jobbet. Lyssnade på Sverige-Bosnien Hergerskaajkfhjkha något? ;)
Sverige vann med 4-2! Gööööött!
Sen kollade jag ESC, och ja. Jag tycker faktist att rätt låt vann. Låten var bra och den fasnade på hjärnar direkt!
Så grattis Tyskland! Och ni vet ju att från delfinalerna gick ju 10 låtar vidare. Anna Bergendahl kom på elvte plats. Trevligt att vet..
I söndags hade jag jätte huvudvärk. Men målade lite plankor också med Amanda och Erica. Huvudvärken vart bättre under dagen, så jag åkte och kollade på träning i Fellingsbro. Mina älskade glasögon gick också sönder, så  nu måste jag köpa nya.
Idag var sexorna på besök. Fast man såg dom typ alldrig?
Sen åkte jag hem och övade lite läxa, fyra prov den här veckan.. FY FAN SÄGER JAG BARA!
Nu ska jag öva lite. Så uppdateringen kanske inte blir den bästa, men lovar att säga hur moppeprovet går på torsdag! :D
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0