WIHO!!

Godkväll.
Först vill jag bara säga att ÖSK leder mot Åtvidaberg med 2-0, mål gjorda av Marcus Astval och Kim Olsen!
Great! :D
Idag var det ju DM i skolan. Vi kom på tredje plats i våran serie, alltså gick vi inte vidare.. Jag var inte bra i min match som jag spelade. Men dom andra tjejerna var jätte bra! :)
Så jag har varit i idrottshallen hela dagen. Några från skolan säger att vi kommer att få uppskrivning, andra säger att vi inte kommer att få uppskrivning? Intressant att få veta imorgon.
Efter var det träning, vi var ju bara lite trötta och flummiga ;)
Det var även någon jävel som snode Kajsas sminkväska?! Seriöst, moget värre..
Idag så var det cykel premiär för min del 2010, om någon vill veta? ;)
Nej, nu ska jag fortsätta att följa matchen med spänning!

Black eyed peas Rock that body

Välj 360p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0