Sick

Hej, sitter i soffan och kollar på Grey's anatomy. Kom hem från skola för ca två timmar sedan.
Verkligen en jobbig dag. Massa plugg ämnen, förutom på livskunskapen då vi fika hela lektionen! :D, och dessutom håller jag på att bli sjuk.. Därför är jag inte på träning idag :(
På NO:n idag redovisade vi vårt bro bygge, gick faktis bra :)

Och igår var jag ju på min första moppekurs. Helt okej måste jag säga! Fast det är jävla mycket plugg.. 
Jippi, ännu mera plugg. Som om jag inte hade nog av det..
Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på Grey's. Om ett tag ska jag och min familj gå ner till Marie och Emelie. Emelie har fyllt år!

Erik Segerstedt I can't say I'm sorry
Gammal, men fortfarande bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0