Sammanfattning

Hej, kom hem från träningen för två timmar sen. Då har jag hunnit äta, kolla på Couger town och badat. Och nu sitter jag och kollar på Criminal minds.
Skolan idag har varit helt okej för att vara en torsdag. Enda negativa var att jag har typ blivit förkyld..
Efter lunch åkte vi upp till Linde och kollade på teater/musikalen Septem som eleverna som går Estet i Linde har gjort. Den var bättre än vad jag trodde att den skulle vara :)
Sen hade vi HK och efter det slutade vi.

Igår så jobbade jag i skolköket. Ganska chill :) Var där tills halv tolv, då var det lunch och sen elevensval.
Sen när jag kom hem hade mamma gjort våfflor som jag, mamma och Amanda åt som mellis. Sen drog jag upp till Linde och hade moppekurs.

Det var nog allt:) Nu ska jag fortsätta att kolla på Tv!

The Fray Never say never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0