Freedag!

Hej!
Sitter vid TV:n och kollar på inspelat. Just nu kollar jag på Boston tea party. Helt galet kul :)
Idag har vi ju spelat handboll! Och 8B (både killarnas och tjejernas lag) är i final!
Finalen spelas på Torsdag. Lite tråkigt och omoget bara på slutet, ni som var där vet.
Efter hade vi lunch, idag var det hamburgare och pomme! Mums!
Sen hade vi SO och så slutade vi tio över ett!
När jag kom hem åkte jag till Tempo och handlade godis.
Nu är jag förkyld. Weei..
Men imorgon så ska jag och mamma åka in till Örebro och kolla på Konfirmations kläning.
Dessutom ska jag kolla på Monki och Make up store som har öppnat i träffpunkt! WIHO!

Black eyed peas Imma be

Kommentarer
Postat av: daniella

vad var tråkigt och omoget?! :o

2010-03-26 @ 19:31:03
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: daniella

Sv: Jaha, ja det var det jag trodde.. så irreterande! -.-'

2010-03-26 @ 21:08:00
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0