Flowers and wet

Jag var blöt, kall och åter blöt när jag kom hem från skolan idag. Årets första regn har nämligen hittat till Frövi..
Wiho..
Helt okej skoldag. Bjöd på lite skratt och så :)
Efter skolan tog jag sällskap hem med Amanda, Kajsa, Emelie och Emma!
Sen när jag kom hem (blöt och kall) åt jag och sedan har jag suttit här :)
Och idag, mina kära bloggläsare, har jag en dagens outfit! Känns som att det var ett tag sen.
Ikväll är det fotboll, ÖSK-MFF! Den ska jag följa på nätet :D

Leona Lewis My hands


Tröja från Gina Tricot, linne från New body, leggings från Kappahl, halsband
Ur och penn, armband från Kappahl, klocka från Ur och Penn.

Och detta handlade jag i Söndags!

Rut m.fl 159:-

Båda två från Gina Tricot 149:-

Kappahl ca 80 och 60:-

Kommentarer
Postat av: daniella :D

Näähe, det har regnat någon annan dag förut ju :D

2010-03-23 @ 20:30:24
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Alicia

Wooooot?

Inte i Frövi?! :O:O:O

2010-03-23 @ 21:52:14
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0