Den är här!

Hej, idag har mamma och jag varit på Marieberg för att leta efter en konfirmations kläning! Tog ett tag, men till slut hittade vi en :) Vissar den imorgon!
Efter åkte mamma till jobbet och jag drog upp till stan en snabbis innan tåget skulle åka hem. Gick till Eurosko för att köpa ett par gladiator skor till Amanda som hon hade sett. Sen gick jag till Monki som lyckligt viss har öppnat på Träffpunkten! :D
Där gick jag runt och kollade till jag var tvungen att gå. Tänkte prov lite kläder, men kön till omklädnings rummet var typ 3 meter lång..
Sen åkte jag hem och ser att pappa har hämtat hem min MOPPE från Erica och Ellinor! WIHOOO!
Har inte prov åkt den än, men startat och såna bas grejor.
Ni får även se min älskade moppe imorgon!
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik ♥

Death cab for Cutie Meet me on the equinox (Från filmen New Moon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0