Örebrocupen dag 1

Hej!
Dagen har både varit bra och mindre bra!
Träffades på fröjevi kl halv nio, böt om och åkte in till Örebro. Men innan så berättade PE om min domarinsatts igår. Kanske inte ska ta allt här på bloggen, men kan säga att jag dömde ut Hovstas tränare, vilket jag gjorde rätt i.
Aja, första matchen spelade vi mot Adolfsberg, den matchen förlorade vi med 1-0. Sen åkte vi och åt mat och sen åkte vi och kollade på när 93:orna spelade match, dom vann med 3-2 :)
Sen var det dags för våran andra match mot ett finskt lag, som jag inte kommer ihåg vad dom hette?
Den matchen vann vi med 1-0! Emma gjorde målet :)
Ja, och jag lyckades göra illa mig i benet. Samma som i vintras. Men det är inte lika farligt, tror jag :)
Får se om jag spelar imorgon eller om jag får stå över.
Mormor och morfar är har också, dom ska vara här tills på lördag tror jag :)
Nej, nu ska jag ta och duscha och sen ska vi äta grillat, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0