fotboll och lite rock

Hej!
Igår var det fotbollsturnering i skolan! Det var ju kul :)
Min klass kom på andra plats av alla klasser, kanon asså! Vi spelade final mot 8A och dom vann med 1-0.
Sen åkte jag hem och böt om och sen åkte jag och mamma upp till linde och kollade på när Amanda och hennes kompisar spelade på en rock konsert. Dom var duktiga :)
Sen hem och äta och sova.
Idag var det Friendsdag i skolan. Man går runt och gör massa stationern och samlar poäng samtidigt som man ska sammarbeta.
Min grupp vann inte, men vi hade nog den bästa hejar ramsan:
We are the one, we are the best. Slut.
Haha, alla som satt vid stationerna vart jätte förvånde när vi sjöng den, för alla andra hade typ jätte långa och så kommer vi med en ramsa på två meningar ;)
Imorse så fick jag skjus av Amanda till skolan och så skjusade hon hem mig när skolan var slut.
Nu har jag för ett tag sen varit på fotbollsträning och ätit mat och nu ska jag hoppa in i duschen!
Imorgon börjar vi inte för än tjugo i nio så det blir lite sovmorgon :D
naaaaaaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0