usch och lite ring

Hej!
Fotboll igår ja.. ÖSK förlorade med hela 0-3. Inte så kul det, men vad kan man göra åt det?
Erica och jag hade i alla fall jätte kul på läktaren. Vi satt på nya läktaren, det vär den ända som var öppen och alla biljetter kostade 100:- och inga bestämda platser :)
Så där satt vi och hejade, prata och skojade om spelarna i mjällby och åt glass såklart!
Var hemma vid 9, då gick jag ner till Marie, Pierre, Emelie, Alexander och hans kompis Krille där min familj var och grillade!
Idag så har drog hela gänget till Kalmarslunds camping och badade! Vi åkte även båt och jag åkte ring!
Fyhelsike vad kul det är! Höll på att dö av skratt ;)
Sen åkte jag, mamma och pappa hem. Amanda är kvar med dom andra.
Nu sitter jag på mitt rum coh lyssnar på musik, mår inte riktigt bra. Ont i kroppen och ja, lite över allt..
Menmen, inga sura minner här! För ikväll är det ju final i fotbolls VM mellan Spanien-Holland!
Jag själv håller ju på Spaninen!
Så nu ska jag tagga till mej lite :)

4 VM låtar!

K'NAAN Wavin' flag

Coca-Cola Celebration mix


Akon Oh Africa


Shakira feat Freshlyground Waka Waka (this time fore Africa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0