Upptagen dag

Hej! Har inte bloggat idag pgd av att idag kl 12 så följde jag med mamma in till örebro och gick på stan själv.
Jag tykcer faktist att det kan vara riktigt skönt att gå på stan själv ibland :)
Köpte i alla fall:
- Ett par chinosbyxor, 125:- Gina Tricot (REA)
- Ett flätatskärp, 129:- Gina Tricot (ej rea, men hade bonus kort så på hela köptet fick jag 150:- rabatt!)
- En sjal, ca 150:- Bikbok(trodde det var rea, men icke.. Jaja :))
- Toffsar, 19.50:- Bikbok(erbjudande)
- Två par fotbollsstrumpor, 100:- Intersport
Och så och lunch på La baguette!
Det var allt! :)
Sen åkte jag hem och cyklade på fotbollsträning, det var bara jag och Ida där, med det var ju frivillig så.
Men vi hade kul ändå! :)
Nu ligger jag och kollar på den första semi-finalen i VM mellan Urugai-Holland, just nu står det 1-1! Säger bara,
HEJA HOLLAND!
Visar allt jag köpt imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0