Sports camp

Kom hem från den bästa och roligaste veckan jag haft på länge för två dagar sen.
Sports camp har verkligen varit super! Har alldrig skrattat så mycket som jag gjorde under den veckan!
Hände så mycket roligt. 
Träningar, vadslagningar, skratt, pizza, pappers ätar tävling och massa annat kul. Vi hade lätt dom bästa tränarna, David, Pishe och Maria, och vi var det bästa laget på hela campen!
Att säga hej då var nog det värsta jag varit med om, jag ville verkligen inte åka hem för något i världen. Där stod vi alla och grätt och sa hej då, men det kändes inte som ett hej då. Det var mer ett vi ses snart igen. 
För det är jag garnaterad att vi kommer att göra!
Så jag vill bara tacka er alla. Tack David, Pishe och Maria. Ni är dom bästa och roligaste ledarna jag träffat! David och Pishe, ni hade alltid något roligt att säga och ni bjöd verkligen på er själva.
Maria, du var ledaren som alltid var glad och hjälpe alltid till.
Och alla tjejer i laget, Louise H, Sabina, Lina, Bea, Viktoria, Louise A, Hanna B, Hanna R, Louise G, Emilia, Jossan, Nellie, Sofie, Amanda, Eleonor, Eva och Wilma. Vi var så jäkla tajta och vi hade så kul ihop. Har fått många roliga minnen tack vare er, Ni betyder!
ALL KÄRLEK TILL ER TJEJER OCH SÅ SES VI SNART IGEN!
SHOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0