Håkan Hellströms trakter

Hej, idag har jag varit barvakt på o-ringen för andra och sista gången. Det har faktist varit ganska roligt att vara barnvakt, inte så tråkigt som jag trodde att det skulle vara.
Annars idag har jag bara badat och packat till göteborg! Jag coh min familj åker imorgon och kommer hem på lördag. Imorgon blir det shopping och på lördag liseberg. Det ska nämligen bli finare väder på lördag ser det ut nu, men om det är finare väder imorgon så gör vi liseberg! :)
Åh, jag längtar ju bara liiiiite efter hotel frukosten. MUMS!
Nej, nu ska jag sova. Tåget går kl 7 imorgon.. Weeeei...
PUSS OCH KRAM!



Kommentarer
Postat av: Netty♥

fin blogg du har :)

2010-07-30 @ 12:22:21
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0