Städ dax!

Hej, kom hem från konfirmationen för en halv timme sedan. Vart lite strull med att hämta mej.
Hände inte något speciellt på konfan. Vi åkte, eller alla fick gå men jag fick skjus, till Nillas och åt pizza.
Nu till det här med att jag så jävla arg imorse. Imorse när jag sitter vid frukostbordet tittar jag ner på tidningen som ligger framför mej och läser: Årets artist: Lars Winnebäck. Jag tar tidningen och upptäker till min fasa att Grammis galan var igår! FAN, jag som hade taggat i veckor.. Såjag säger till mamma:
- Mamma, jag missade Grammis galan.
- Ja, dom sa igår på rapport att det var idag. Så jag plepade runt på alla kanaler men hittade inte programet.
Så min fråga är:
Sändes Grammis galan på TV:n igår eller sändes det inte alls?
För jag brukar alltid kolla på Grammis galan, ska gå in på deras hemsida och kolla om jag kan hitta något.

Nej, nu ska jag ta tag med min garderob. Det ser ut som att det har varit ett tredje världskrig i. Hehe..

Eh, det kommer ta ett tag ja.

Halsduk från Gina tricot, cardigan från Gina tricot, tröja från Bik bok,
halsband från Bik bok, jeans från JC (Crocker).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0