Spruta+M-berg

Hej, har inte hunnit blogga mycket idag. Vid tjugo över tolv åkte jag, pappa och Amanda till linde och tog gardasil spruta. Det gjode inte ont, fast ändå ondare än förra gången?
Aja, sen åkte vi till Örebro och hämtade mamma från jobba och sen åkte vi ut till Marieberg. Mycket trevligt, fast inte om man hoppar runt på kryckor. så jag fick typ går runt på Marieberg. Jag har ganska ont i foten nu..
Jag fick ett par leggins, bild längre ner, och en Frida tidning. Och med Frida tidningen följde det med en Killkalender! Jag brukar alltid köpa en av jultidninigarna, men det blev inget år.
Och gissa vem som var med i den?? Robert Pattinson, dessutom så är han på min månad Februari! Perfekt!

Skjorta från pappa, Linne från Gina tricot, Leggins från Bik Bok.

Legginserna är köpta på Lindex för 199:-                     Februari kommer att blir bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0