Otursdag..

Exakt! Idag var det 2010 års första otursdag. Det började med att jag går upp till vägen och väntade på att bussem skulle komma. Väntade 5 minuter och sedan ser jag att bussen kommer men mitt framför näsan på mej åker den förbi mej! Helvete 1. Så jag gick hem och fick väcka mamma och be henne skjusa mej, som hon tur nog kunde!
Kom i alla fall till skolan, sen gick jag till rektorn och sa att bussen hade åkt förbi mej och så. Sen när jag ska öppna mitt skåp upptecker jag att min nyckel är borta! Helvete 2. Gick till lärar rummet och hämtade nyckeln som går till alla skåp. Sen på Franskan kommer Marie in och ger mej mina nycklar, som någon hade lämnat in.
Sen gick dagen bra. Gick och sjöng och sen var jag tvungen att gå hem. Då kommer Nr.3 i otur. Det snöar, och inte lite. Det vräcker ner. Helvete 3. Nu ligger jag i soffan och tar det lungt, foten är ganska död..  Nu jag kolla på fotboll! Oman-Sverige! Fast det är sämsta kvalite av bild och det är problem med ljudet och bilden, jippi -.- Men det löser sig säkert!
Våran allderes egna ÖSK:are Michael Almebäck är ju med! Fast inte just nu. Härligt, fast jag vet en Erica hade nog sett att en viss Nordin Gerzic skulle var med och spela, fast honom får hon ju se snart ändå när ÖSK har serie premiär i Mars. Ska ta och fråga pappa om inte vi kan gå på den :D

Michael Almebäck

Ericas älskade(y)


Mössa frän nelly.com, shorta från Dressman, Jeansleggins från Kapphal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0