Mini fest

Hej! Min kära mamma kom och väckte mej vid 10. Åt frukost, sen fixade jag lite på mitt rum, som för övrigt ser ut som att det har varit ett mini krig i -.-', och det är det jag fortfarande gör. Och också fixat mej tills idag då Marie, Pierre och Emelie kommer och äter mat hos oss!
Trevligt!
Imorgon åker pappa, Amanda och jag upp till Linde där amanda och jag ska ta Gardasil spruta. Efter den är det bara en kvar!
Nej, nu ska jag fortsätta att fixa mitt bomb nerslagna rum!

Kofta från Gina Tricot, Tunika från H&M, Leggins från Kapphal.

Klocka från Jet Set (säljs på Ur och Penn), armband julklapp från Jossan,
ring tre stenar Ur och Penn, ring blå sten vet jag inte.

Åh, titta vem jag hittade i min Frida kalender!

Min älskling!


Kommentarer
Postat av: kossaNNNNNN

ÅH FY FAN ALICIA MAN KAN INTE GILLA HONOM.

2010-01-03 @ 23:22:32
Postat av: Alicia

MAN KAN ÄLSKAR KILLEN!

2010-01-04 @ 18:07:34
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0