Måndag

Godkväll. Idag fick jag åka med Rockhammarsbussen till skolan. Mycket trevligt att slippa hoppa fram i kylan!
Jag är precis som Gustaf, jag hatar Måndagar.. Ännu en termin med bara jobbiga ämnen på en Måndag. Hk (teori), SO, idrott, matten och franska. Usch! Vill ha Fredag.
Jaja, nog med klaggande, efter skolan gick jag ner till idrotthallen och kollade på när mitt kära lag tränade. Jag vill också träna, men är man skadad så är man..
Men det gick ändå, satt och pratade med Klara, Anna och Ullis. Anna och Ullis hade med sig pepparkakar som dom bjöd på och det säger man inte nej till!
Sen kom pappa och hämtade mej och när jag kom hem så blev det mat.
Och nu här. Ikväll blir det CSI NY, RAW och kanske Sverige pussas och kramas. RAW är verkligen ett program som jag kan rekomedera för er med en sådan humor som skrattar åt allt och alla, precis min humor!
Kl 21:55 ikväll.
Kvällen ståuppare är Gina Yashere och Thomas Järvheden. Det blir toppen!


Likhet? Jaa!


Alla kläder kommer åter från Gina tricot, fan imorgon ska jag försöka
att endast bara ha ett plagg från Gina eller helst inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0