Måndag är segast, så är det bara.

Hej, idag var det måndag igen då. Yeah.. Måndagar är sämst! Bara pluggpluggplugg.. Efter skolan följde jag med jossan och kollade på när jossan körde afrogympa, jag ska lätt vara med nästa vecka, verkar jätte kul och det såg jätte kul ut!
Efter fotbollen åkte jag hem med Erica och Per-Erik hem. Då åt jag mat. Och, min bloggläsare, MIN ÄLSKADE MÖSSA HAR KOMMIT!! Jajamensan, den låg på köksbordet när jag kom hem. Jag vart väldigt lycklig när jag såg den.
Nu ska jag fortsätta att kolla på Idrottsgalan och sen blir det sängen.
Så här ser kläderna jag handlade igår ut:



Kläderna är dom jag köpte igår förutom t-shirten, Gina Tricot, och halsbandet,
H&M;

:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0