4 timmars skoldag (y)

Hej. Usch, i natt kunde jag verkligen inte sova! Det gick bara inte. Och sen helt plöstligt så ramlar min tavla ner som jag har på mitt rum. Kollade på klocka och då var den sex så jag har typ sovit 5 timmar i natt?! Skriv upp det.
Sen vid kvart i åtta skjusade mamma Amanda och Lisa till skolan. Sen åkte vi vidare till Vårdcentralen för att träffa en distriktläkare. Dom kollade på min fot coh sa att ni får komma tillbaka kl halv tolv och träffa en doktor. Så mamma skjusade mej till skolan. Var kanske skönt komma tillbaka till skolan och kul att träffa alla igen!
Hann bara att vara med lite på svenska, bilden och idrotten, jag kollade ju såklart;
Sen kom mamma och hämta mej coh vi åkte till doktorn. Hon kände på min fot och smalben bättre och sa att hon trodde att det var en lite spricka och att hon inte visste hur länge det skulle ta förrän det var helt läkt. Men hon trodde på 5-6 veckor! JAG KLARA INTE AV DET! Jag skulle inte träna fotboll på ett tag, men kunde vara med lite lugnt på idrott. Perfekt, fan om jag missar Fellingsbro cupen!
Jaja, vi åkte upp till Lindesberg och dom röngta min fot och smalben, men hittade inget! Om dom hade hittat något så hade jag nog fått villat mej ännu längre! :S Men som tur var det inget.
Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik. Ikväll blir det Let's Dance :)
Ska även fixa med Veckans modeicon. Här har ni en ledtråd på vem det är. Let's have some fun this beat is sick. I wanna take a ride on your disco stick.

Kavaj från Gina Tricot,  Tunika från Gina Tricot, Leggins från Lindex

Kommentarer
Postat av: kossaNNNNNN

alcia! du å jag=sportscamp! :) <3

2010-01-08 @ 19:35:08
Postat av: Alicia

men när var sista anmälningsdagen?:)

2010-01-08 @ 19:58:47
URL: http://aliciascloset.blogg.se/
Postat av: Erica

Lady Gaga! ;)

2010-01-08 @ 22:58:46
URL: http://ericasleipner.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ohyes! :)

2010-01-09 @ 12:39:24
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0