Uppdatering?

Hej, har inte hunnit blogga i helgen. Men här kommer i alla fall en sammanfattnig!
I lördags var det ju Januariyra med tjejerna. Kulkul! Vi kollade på någon robotman som alla vart rädda för, fick lära oss att gå och vara som en robot. Sen var det någon talangjakt som jag var med i och vann! Jag sjöng Walking in Memphist. Sen dissade Amanda och Emma mej och Emelie, men Emelie och jag hade kul ändå!
Somnade väl vid halv två.
Sen igår var jag, Amanda och pappa uppe hos Farmor och sen vidare till min kusin Anna som fyllde 15 år! Grattisgrattis! :D
Sen kom vi hem vid halv åtta. Då åt vi plock och sen kollade jag på I en annan del av Köpnig. Sen film och lite läxa och tillsist sängen.
Idag var det skola och jag har inte mått bra på hela dagen. Ont i halsen, näsan har runnit och huvudet har värkt. Tror att jag har lite feber, men är inte säker. Dessutom var det någon som tyckte att det var kul att sätta på branlarmet i skolan. Så fick stå ute i kylan i typ en kvart-tjugo minuter. Jippi...!
Idag fick även Jossans hund, Cleo, valpar! :D
Nej, jag måste läsa min jävla bok nu.
Nu kom jag på att det är 27 dagar kvar tills jag fyller! WIHO!!

Bilder från i Lördags:

Emma och Emelie

Amanda

Joel

Fredrik och Niklas

Vi ritade också!




Outfit lördag:

Tunika och väst från Gina Tricot, halsband från mamma, klocka från
Ur och Penn.

Mössa från Åhlens, halsduk från Gina tricot, Adidas tröja från Intersport,
Jeans från Crocker (JC).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0