Bloggar!

Tänkte ta och tipsa om 2 bloggar som jag läser och älskar!
Foki http://fokis.se/

I Fokis blogg skriver hon om massa saker mellan himmel och jord.
Hon skriver bla om massa olika roliga uppfiningar.
Hon älskar allt som har med Japan och Kina att göra, rosetter och Hello Kitty. Hon är ursprungligen
från Thailand. Hon och hennes pojkvän Ricky planerar även att flytta ditt en dag.
På Blog Awards 2009 vann hon pris för:
-Årets blogg
-Årets nykomling
-Årets orginiella blogg
Just nu studerar hon Naturkunskap på Minerva Gymnasium i Umeå.
Jag gillar hennes blogg eftersom att hon sticker ut i från alla andra bloggar och så
gillar jag hennes still!

Isabella, Blondinbella, Löwengrip http://blondinbella.se/

I Blondinbellas blogg skiver hon om allt som händer i hennes fartfyllda
vardag, allt i från kändifester till hemma kvällar och jobb.
Hon skriver även om hur du kan få en bättre självkänsla och tips för dig
som inte är nöjd med dig själv.
Hon bor i Stockholm med hennes sambo Nils.
I slutet 2009 släppte hon sitt egna kläddmärke Classified som man
kan handla på Bubbleroom.se
Någon gång i sommar släpper hon sin allra första bok!
Hon vann även priset Årets blogginspiratör på Blog Awards 2009.
Jag gillar hennes blogg eftersom att det verkligen känns som att hon
menar det hon skriver, att det hon skriver är äkta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0