handske

Hej! Igår så va ju jag på liseberg! Det vart faktist riktigt kul åkte allt, allt som man hann med, + gasten!
Det ändå som inte var kul var att när jag och rosalie stod i kö till kanonen så säger en tjej att jag har en getting i mitt hår och av ren reflex så försöker jag slå bort den med handen. Och visst fan sticker den jäveln mej. i fingret! Det gjorde ont i ca en halv timme. Inget mer med det. Fingret var svuller men inte så mycket. Åkte hem, åt mat coh gick och sov. Sen när jag vaknade idag så är handen stor som en handske!?
Så det blev ingen fotboll för mig idag..
Men jag följde med och kollade, vi spelade 1-1 mot sturehov. Vi spelade riktigt bra!
Nu sitter jag och kollar på tv. Ska inte gör mycket annat idag :)

Jay Sean feat Nicki Minaj 2010 (It ain't the end)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0