Fick ett mail av David med avslutnings dikten

Efter förra veckan trött jag var,
och tanken var att jag inte skulle vara kvar.
Men så kom ni och lös upp dagen,
man blev så glad att man fick fjärilar i magen.
Dagarna gickoch skratten blev många,
alltid från hjärtat och ofta väldigt långa.
Vi har solat, badat och sparkat boll,
och alla har visat sin grymma kontroll.
Varje morgon har det varit "upp och hoppa",
och kvällen avslutas som ni vet med nyponsoppa.
Ni är så fantastiska att det ej går att förklara,
med er hade jag gärna hela livet fått vara.
Vi har tagit oss genom veckan hand i hand,
och vissa har förhoppningsvis knutit livslånga band.
Fy fan vad vi var grymma när vi våra matcher vann,
extra kul hade vi när vi Hanna i en bollsäck fann.
Vi hade myspys med pizza den sista kvällen,
det ballade ur när Louise berättade om hur man blir på smällen.
Jag hoppas ni har haft en underbar vecka,
jag undrar om något någonsin detta kan knäcka.
Ni har varit så skötsamma att jag sovit gott om natten,
härmed vill jag tacka, buga och ta av hatten.
Om kärlek kan mätas i värme och hetta,
så kan jag säga att inget i världen blir hetare'n detta.
På discot fick ni dansa och gå "very low",
Kom igen nu tjejer så gör vi en sista SHOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0