about me

Du heter: Alicia
Smeknamn: Haha, rambo eller långben!  

Låt som när du är ledsen sörjer till: Längesen-Petter

Beroende av: Familjen, vänner och musiken.

Vad tror folk om dig? vet inte, glad och lite blyg tjej?

Stämmer det? Haha, ja kanske så.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder, mina ben och min sång röst.

Hur imponerar man på dig? Genom att våga bjuda på sig själv och vara självsäker men samtidigt otroligt ödmjuk!
Brukar du skratta för dig själv? Haha, aa :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej bra :)"

Var bor du? Frövi

Trivs du där? Nej, det suger.

Hur svarar du i mobilen? Hej eller hej det är alicia

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle komma och hämta från träningen :)
Antal timmar sömn inatt: 10

Sov du ensam: Nej, sessan sov hon mig i natt :)

Brukar du komma i tid: Ganska ofta, men om jag inte kommer i tid så är det bara med någon minut eller så. 
Hur känner du dig nu: Helt okej, lite ont i knät bara.

Vanligaste färg på dina kläder: Just nu, lite maringrön,svart,vit och grått.

Vad tycker du om fötter: För stora

Vad saknar du: kompisarna och sånglektionerna

Hade du en bra kväll igår: Aa, helt okej :)

Favorit dryck på morgonen: Iste!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tio-elva.

Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, eller lite grann. Det har inte hänt mig, men jag tror att det kan hända!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex!

Är du nöjd med ditt liv: Ja

Är du bortskämd: Nej, det skulle jag inte säga 
Vad gör du i morgon: Plågar mig själv iväg till skolan. Hjälp.

Vad är det värsta du vet? Svek och folk som ljuger.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har ja!

Vad är det finaste du fått? Sessan!
En speciell dag du minns: Den sista dagen på sports camp!<3

Du samlar på: Inget speciellt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Någon av mina vänner, amanda tror jag
När grät du senast: När jag kollade på Davids avslutnings tal för någon dag sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa utomlans och om jag var äldre, flytta till Stockholm eller Göteborg!

Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Absolut!

Är du musikalisk? Det skulle jag verkligen säga!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Jag gjorde, men nu händer det bara någon gång ibland.


Kommentarer
Postat av: lelle*

sv: har lagt upp en vinnare nu sötnos ! (:

2010-08-17 @ 11:26:47
URL: http://lelles.bloggplatsen.se/
Postat av: S T Y L E B Y F R I D A

Fin blogg!

2010-08-17 @ 11:55:17
URL: http://stylebyfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0