WOHO!

Hej, jag vet att jag inte uppdaterade igår. Men jag orkade inte och hade inte tid.
Men en snabb genomgång kommer nu!
Skola som vanligt, sen till tandläkaren och kolla gadarna, tillbaka till skolan med två nya tider till tandläkaren (måndag och tisdag ajj...), slutade, upp till linde och ha sista moppekursen som gick ganska fort, beställa tid för körlektioner (nästa lördag smäller det!! :D), hem, grey's anatomy, sova.

Idag har dagen varit helt okej. Inte hänt mycket, förutom att jag och lisa spöade ner kricken ;) Vi är tuffa hon och jag! Haha :)
Sen hem och åka på tränig, kom lite försent för hade ingen skjus först men sen skjusade mamma mig, emma och emelie. Träningen var förövrigt as kul!
Sitter nu och följer Brommapojkarna-ÖSK. ÖSK leder med 0-1. AS BRA JU!! :D
Sen blir det lite TV och matteläxa. Wiho..

John Mayer Stop this train

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0