Livet är på topp!

Hej och godkväll!
Matchen idag slutade 0-0. Inte så farligt, men det blåsete och var kallt så in i helvet! Brrr...
Men bra spelat tjejer! :D
När jag kom hem gjorde jag ett körtest, 62 jävla rätt.
Och jag har varit så himla godis sugen ända sen jag kom hem, så när pappa och amanda kom hem ifrån hennes match så hade han köpt till mig och amanda :) Jag har en snäll pappa!
Samtidigt som jag gjorde körtest så följde jag ÖSK-Halmstad. 3-0!!
GANSKA SÅ NAJS!
Dessutom gjorde ÖSK mål efter 2 minuter!
Jag älskar fotboll!
Nej, nu ska jag kolla klart på Ballar av stål. Sen tror jag att det blir sängen, imorgon börjar praoen. Och det börjar med sovmorgon! Älskar Scandic!
Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0