Are you ready to rumble!?

Godkväll och aprilapril på er!
Har ni blivit lurade idag? ;)
Imorse när jag vaknade så regnade det, men som tur har jag världen snällaste mamma som skjusade mig imorse!
När jag kom till skolan så skrev jag klart min fakta text om Henrik Larsson, som skulle vara klar idag! Så nu är den klar och inlämnad! :D Great!!!
Sen hade vi franska, matte, livskunskap, lunch (påsk lunch<3) och SO. På matten kom våran före mentor Björn och önskade Glad Påsk! Och så fick vi ett påskägg :) Björn är kuuung!
Efter SO:n så var det ju dags för Handbolls finalerna!
Vi var ju i final och spelade mot 8D. Vi förlorade med 3-2, så det var väldigt jämt!
Men vi fick ett tröst pris, ett påsk ägg :)
Sen kom mamma och hämtade mej och amanda. Hem och duscha och iväg till kyrkan och gå på gustjäns med Emma och Amanda, fast Amanda kom inte?!
Så där satt Emma och jag. Fast mitt i gudtjänsten kommer Lena och Sara :)
Nu sitter jag och kollar på Sveriges värsta bilförare. Ska snart äta smoothie!
Och kolla på Criminal mindes.


Justin Bieber Baby

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv; aj saknade you! :O <3

2010-04-02 @ 00:26:29
URL: http://ericasleipner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0