Jullov!<3

Hej!
Hann inte skriva igår. Sjöng i alla fall i skolan. Det gick bra :)
Sen fick jag julklappar av Amanda (T-shirt) och Emelie(Örhängen). Sen fick jag mina betyg, 10 VG och resten G (y), och sen drog jag hem och bött om till Julcupen. behöver inte skriva mycket mer än att vi vann inte. He.
Sen åkte jag in till Örebro sör att gå på julbord på Scandic. Mums!
Sen gick jag, Amanda och pappa på bio. Det blev New Moon, andra gången för mej. Fortfarande lika bra!
och idag åkte jag till Marieberg med familjen. Jag handlade:
- En halsduk, Gina tricot
- Hårspray (Proffs), H&M
- Lösnaglar, H&M
Sen köpte jag dom sista julklapparna!
Efter åkte Amanda och jag och spelade fotboll, 7-0.. Menmen.
Nu ska jag gå ner och slå in julklappar!
Ingen outfit från idag :(
Men ni får från igår! :)
Och tacktacktack Erica för designen!<3

Rosett från H&M, Adidas jacka från Intersport, T-shirt från Gina tricot
(Den fick jag av Amanda!), Jeans leggins från Kapphal

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0