Julen i bilder :)

Hejsan och God Jul i efterskott!
Har inte hunnit sitta vi datorn mycket dom här två dagarna. Fullt ös hela tiden!
Men här kommer i alla fall min julafton och juldag i bilder! :)

Fika

Kalle Anka för 100%!

Tomten!

Tomten, Mia och Agnes

Tomten och Oliver

Mats, Tilda och Tomten, haha! ;)

Oliver läser upp julklappar, jag i bakgrunden.

Den här ungen blev extra glad när man sa: God Jul Agnes :)

Och många fick hon ;)

Sen sov hon i mitt rum i hela 5 min, sen var det mamma som
gällde ;)

Haha :)<3

Juldagen.
Oliver, Max, Agnes, Amanda och Tilda :)

Morfar och Maya :)


JULKLAPPAR 09!
KLÄDER!
Två par sockor, Midje kort adidas jacka (den ser blå ut men den är
lilla), Adidas idrotts t-shirt, Röd tröja från Bik bok, gråa mjukisbyxor
och en svart kavaj!

JULKLAPPAR 09!
BÖCKER!
"Elsas Mode" av Sofi Fahrman, " Om jag kunde drömma" (Twilight) av
Stephenie Meyer och "När jag hör din röst" (New Moon) också av
Stephenie Meyer :)

JULKLAPPAR 09!
ÖVRIGT!
"- De' ä kanon" med Robert Gustavsson, Halsband från Bik Bok, Kalender
från Frida, Body Butter från CCS, Klocka från Jet Set och Bad Grejer från
H&M :)

Julen har varit helt perfekt!
Tack för alla som gjorde den perfekt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0