Farmor<3

Hej!
Idag har jag varit hos farmor hela dagen! Träffade Anna och hennes kompis Amanda. Så himla länge sedan!
Fick även julklapp av farmor och Anna. Av Anna fick jag tredje Twillight " Så länge vi båda andas". Den ska jag läsa i sommar när jag sett tredje Twilight ;)
Av famor fick jag och Amanda tillsammans Singstar 80's och Fifa 10! Men är vi kom hem, och amanda och jag skulle spela Fifa, så upptecker vi att vi har fått ett fifa spel till X-box -.- Alicia vart inte glad.. Men imorgon ska nog pappa och jag åka in till Marieberg och byta och fixa våra klockar Amanda och jag fick i julklapp. Dom är förstora.
Men om vi åker till Marieberg och byter Fifa så kommer Erica hit och spelar! =D
Nu ska jag fortsätta att kolla på Robinson och sen ska jag kolla på "Förstrollad"!
 

Patrick Dempsey, ni vet från Grey's anatomy!!<3

Kavaj från Gina Tricot, Tunika från Gina Tricot, Leggins från Bik Bok.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0