gymnasie

Heeeeej!
Igår så var jag ju på gymnasiemässan i örebro. Det hjälpte verkligen! Har bestämt mig för handel och det blir nog på thoren eller wadköping :)
Sen stannade jag och jossan kvar i örebro och gick på fotboll, ÖSK-Kalmar. 1-0 slutade matchen och Alejandro Bedoya gjorde mål efter 16 sekunder! UNDERBART! Tyvärr vart han utvisad. För vad? Jo, han rörde någons arm lite lätt...?
Nu ska jag fortsätta att göra klar min fucking idrottsuppsats....
Ni lär nog inte hör mer från mig ikväll, kanske om jag typ skulle ta och döda mig pgd av uppsattsen...
HÖRS!

Kommentarer
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

Tur att du vet. Jag har inte en aning! Och inte kunde jag gå på mässan imorgon för jag var sjuk, fuuck :(

2010-09-29 @ 15:46:27
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0