fotboll och talang

Hej! Orkade och hade inte tid att blogga igår. Men ska berätta vad som hände igår :)
Igår så firade vi min mamma som fyllde 47 år! :)
Var i skolan och när jag kom hem så åkte jag på fotbollsträning.
Träningen var grymt kul! Sen hem och äta och sen så kom Jossan och så kollade på vi Sverige-San Marino tillsammans :)
Sverige vann överläggset med 6-0, Malmös kung, Zlatan, fick göra två av mål på hemma plan!
Men en sak måste jag bara säga, Olof Mellbergs tackling var allt annat än fin!?
Vad tänkte han med? :O 
 
Idag så har jag varit i skolan och sen efter skolan så åkte jag, amanda och jossan runt i frövi och försökte fixa sponsorer. På ICA fick vi välja varor för 500:-! Man tackar!
Nu ska jag slå på avsnittet av IDOL så var igår, åh äntligen är mitt absolut favorit pogram igång igen!! :D
Och vet ni vad jag läste nu?
Erik Grönwall är H.E.A.T:s nya sångare! Det ska bli intressant och höra hur det blir, men jag tror att det kommer att bli bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0