m-berg

Heej! Igår så var det sista dagen på praoen, så jag bjöd alla på kladdkaka! :)
Praoen har varit hur kul som hellst alla på praoen har varit jätte snäll och hjälpsamma!
Sen på kvällen var det träning. Jag, jossan och erica gjorde cooper-test, eller inte erica. Hon sprang bara. Enligt resultaten så har jag en bra kondis! Det trodde jag inte.. ;)
Idag så var det studiedag, så vi som praoa fick välja om vi ville vara lediga eller praoa. Jag var ledig, så jag, mamma och amanda drog till marieberg och shoppade. Jag handlade Håkan Hellströms skiva (L) och ett par skor. Sen fick jag strumpor, pyjamasbyxor, linne, vantar och ett nytt knäskydd. Hur dom ser ut ser ni nedan för :)
Bästa köpen var klart skivan och skorna, men liite mer skivan!
Nu ska jag snart äta och sen ikväll blir det så klart IDOL, HÄRLIGT!
Imorgon drar jag och amanda in till örebro på skivsingnering med håkan hellström, åh längtar!

Eurosko


Intersport



H&M

Coop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0