jobb

Hejsan! Fredags kvällen hos erica var mycket trevlig!
Igår så fyllde min pappa år, så vi firade han lite. :) Sen vid ett så åkte vi in till örebro, jag och mamma skulle jobba och pappa ut till m-berg. Jag praoade igår för att jag var ledig i onsdags och sjuk i måndags, så då ska mamma att jag kunde väl komma in och jobba då för att hela hotelet var fullt (björn skifs var i örebro). Det kunde bli kul sa hon. Och det var det faktist! Fick göra jätte mycket :)
Så där var jag hela lördagen!
Idag så har jag nyss varit ute och lekt med sessan och nu sitter jag här och är trött och lyssnar på musik.
Nu ska jag visst skalla potatis. Kul.
HÖRS!

Dixie Chicks Travelin' soldier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0