Frrredag!

Yes, idag är härliga fredag! När jag vaknade imorse upptäckte jag att det hade snöat i går natt! GAAAASH! Snön kommer aldrig försvinna!
Tog mej i skolan började jag skriva på min svenska uppsatts, eller börja och börja. Jag hann väl skriva tre meningar? Sen hade jag bild och sen idrott. Vi hade första hjälpen. Vi körde även mat killerboll.
Sen lunch och sista SO. Sen slutade vi tio över 1. Då tog jag sällskap hem med Amanda!
Sen hem och har suttit här sedan dess. Har kollat Tyra och Bella show. Tyckte verkligen att showen var super!
Ska verkligen följa den!
Nej, nu ska jag fixa guacamole. Och försöka mej på en veckans modeikon :)

En grym remix av 2009 år 25 bästa låtar! Kan inte få nog av den!

Skakig bild, jag vet ;)

Kofta och linne från Gina, jeans från crocker JC, klocka från Ur och penn.


Here is the skinnjacka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0