Fireflies

Freeeedag! WIHO!
Skolan idag. Svenska, bild, idrott och SO. Idag på idrotten dansade vi men Susanne, hur kul som helst!
Annars skön dag :)
Åh, gissa vad?! Jag har läst över hundra sidor i Män som hatar kvinnor. Grattis Alicia! Bara 4000000 kvar, eller ca 400 -.- Jag kommer aldrig hinna! Suck..
Ikväll blir ska jag kolla på Let's Dance. Nu ska jag fixa med Veckans mode ikon, idag blir det ett par!
Vilket par får man om man lägger ihop en kille från bandet FAB och en Simpson?

Totalt 567 sidor, det är bara att läsa på!

Cofta från Ullared, vit t-shirt från H&M, spets tröja från Gina Tricot,
kjol från H&M, Leggins från Kapphal, halsband från Bik Bok, klocka
från Ur och Penn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0