2010

Hej!
Ja, igår var det ju Nyårsafton och det firades ju hos Familjen Sleipner! Tror aldrig att jag skrattat så mycket på länge! Det gick ju.. Eh aa ;)
Det var i alla fall ett mycket trevligt slut på 2009!
Skulle också vilja tacka alla som har gjort 2009 super!<3
Gick i alla fall och la mej mig vid tre, men vaknade vid halv fem av att jag hade för jäkligt ont i foten+smallbenet!
Sen gick jag upp vid tio för att vid halv tolv åka till Hemköp i Fellingsbro och inventera. Finns bara en sak att säga, det är inte kul..
Kom hem vid halv sju. Det betyder att vi inventerade i sex timmar. Usch, men ska man tjäna pengar till laget så ska man väl!
Har precis kollat på "Brännvin och jäkelskap". Jag älskar allt dom där sommarteatrarna! Speciellt Dagoto! Hur skön som helt.
Här kommer lite bilder från igår!






Outfit: Kavaj från Gina tricot, Tunika från Gina tricot, Leggins från
Kapphal, halsband från Bik bok, Kavaj smycke mammas, Klocka från Jet Set.

Nej, nu ska jag äta godis, För igår gick ju mitt godislöfte ut!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha! Du glömde sockan! Den gjorde hela outfiten ;)

Tack för kvällen =) <3

2010-01-02 @ 16:16:52
URL: http://ericasleipner.blogg.se/
Postat av: Alicia

Haha, ojdå ;)

Tack själv! :)<3

2010-01-02 @ 17:02:19
URL: http://aliciascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0