jag är inte glad.

Jag är riktigt besviken. ÖSK, kära härliga ÖSK, förlorade mot Kalmar med 4-1. Där har ni anledningen.
Inte okej.

Meeen nog med klagning, eller just. Jag missade bussen idag så det blev att åka tåg in till Örebro! Fast jag kan bara klaga på mig själv. Jag hade tittat fel ;) Haha, lyckat!
Men praoen gick bra även idag. Pratade lite med Jimmy, trevlig kille där ja!
Hade inte mycket att göra, men det dög.
Kom hem för en halv timme sen och sitter nu och lyssnar på Barca-Inter via webbradio. Barca måste vinna med 2-0, men nu är det bra tre minuter kvar och barca leder med 1-0!! DOM MÅSTE VINNA!
Annars blir det inte kul.
Just, Lyon förlorade igår och missar Chamions Leage finalen :)
Nu är det hörna, det sista som händer.... OCH...
FAAAAN!
Barcelona förlorade..
Säger bara, godnatt!

Jason Derulo Ridin' solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0