iväg!

Hej, nej jag pallade inte att blogg igår. Hände så mycket!
Dagen började med att åka ner till Fröjevi och ha tränings/teori dag med laget, riktigt kul! :)
Så klart åt vi mat också :)
Sen hem och byta om. Klockan fyra kom PE och hämtade upp mig och så hämtade vi Erica. Jag fick nämligen följa med dom på ÖSK- BK Häcken!
ÖSK vann med 2-0, häääärligt!
Och det var jekla drag förutom första 20, kubanerna demonstrera mot tv-styrd fotboll. Men när dom kom så blev det ett jävla drag!
Sen hem och kolla på humorgalan.

Idag var man tillbaka i skolan efter en veckas prao. Denna vecka har vi kärleksvecka. Fast så mycket kärlek verkar det inte bli?
Haha, men nu ska jag snart dra till Linde och ha körlektion, 2 timmar ikväll. I trafik. AKTA ALLA LINDEBOR!

Usher feat Will.i.am OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0