Baby, you and me could whrite a bad romance

Hej.
Vill bara börja med att säga att Barcelona förlorade igår och åkte ut ur spanska cupen och att Zlatan var... Ja, inte var han bra.
Idag var det vanliga skolan fram till 16:40. A-tid, franska, matte, klassråd, lunch, SO, biologi och HK. Usch..
Efter gick jag och jossan hem till henne och sen till tränig i Fellingsbro. Idag tränade laget styrketränig för nyckeln till bollskåpet var borta, men i sluten fick dom bollar så då blev det match!
Jag fixade med musiken under träningen^^ 
Åh, idag beställde jag min "Bad hair day" mössa! Det blev en svart/vit. Den kommer på måndag eller tisdag tror jag, längtar!

Weeei, bestäld och klar!!
Ingen outfit idag heller, men imorgon kommer det en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0