kladdiskaka, fotboll och skolstart

Hej! Förlåt för sämsta uppdateringen. Har inte haft tid, men ska försöka att komma igång nu!
Jo, igår var det ju första skoldagen. Helt okej att börja skolan igen. Sista året för mig på fröviskolan!
Trevligt att träffa alla i klassen :)
Fick ett skönt schema också!
Slutade tjugo i fyra, då åkte jag hem och åt mat och drog jag ner till fröjevi och bött om till fotbollskläder. Sen drog jag med laget till linde och spelade match mot linde. Gick skit för mig (där i på inlägget igår). Vi förlorade med 7-1. Men bra spelat tjejer!

Idag så tog jag och amanda en chill dag i skola. Jag gick i mjukisbyxor, SC t-shirt och osminkad. Så jävla skönt!
Sist på dagen så kollade vi på skräckfilm, The Collector. Usch..
Amanda och jag åkt kladdkaka! MUMS!
Efter skjutsade jag hem henne. Idag åker hon till TURKIET!
JAG VILL OCKSÅ MED!
Sen vid halv sex åkte jag ner till fröjevi och dömde fotboll.
NU tror jag att jag ska ta och äta lite kladdkaka! :D

tha movie

Charice feat Izay Pyramid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0