den dog

Hehe, datorn dog i eftermiddags när jag skulle skriva ett inlägg..
Jaja, så blir det ibland! Skolan idag var helt okej, tog mig igenom den. Men hela min kropp gör jätte ont och typ kliar?! Fan, tror att jag håller på att bli sjuk eller nått...!
Sen hem och leka lite med Sessan. Jävlar vad hon är störd! Tror att hon tror att hon är en blandning mellan en katt, en hund och en häst? Haha, mitt lilla dumhuvud ♥
Sen vid sex så drog jag, mamma och amanda upp till linde och var på "upprop" för Garnalia. Jag ska nämligen ta sånglektioner! Ska bli riktigt kul!
Så där har jag varit ikväll :)
Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik, ska väl kanske sova snart.
Så puss och godnatt säger jag!

Katy Perry Teenage dream'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0