Onsdag

Hejsan hoppsan!
Onsdag har det hunnit blivit, skön skol dag idag med? Hur kan det vara möjligt att ha två sköna skoldagar i rad? Skumt...
Men på lunch rasten åkte amanda och jag till tempo och handlade godis tills på elevensval där vi kollade på våran film som vi har gjort om Marie Antoinet och Axel Von fashion, mehehe stavning; Den vart så jävla kul! Skrattade så att jag grätt!
Sen slutade jag kvart i två då jag åkte till vårdcentralen där jag och amanda tog våran sista Gardacil spruta.
Nu sitter jag och kollar på vänner, ska nog ta och sätta på vänner sen tror jag! Så blir det :D
Ikväll ska jag nog kolla på min syrras match och sen kolla på grey's ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0