match and photo

Hejsan hoppsan!
Igår så blev det inget bloggande. När jag kom hem från skolan så satte jag mig och läse igenom min förra körtester. När jag var klar med det så tänkte jag börja med sluttestet. Letar, men hittar inget sluttest. Ringer upp till körskolan och frågar varför jag inte kan gör sluttestet.
Du måste klara tre repetioner innan du kan gör slutteset.
SKOJAR DOM MED MIG?! Här har jag suttit och kämpat med ABC testerna så att jag kan få börja med sluttestet, och så säger dom att jag måste klara 3 repetioner också?! Ingen har nämt någon om att man måste göra repetioner?
Jag hatar körskolan just nu...
Aja, sen drog jag och spelade hemma match mot Lindesberg. 1-1 slutade det och vi spelade faktist riktigt bra! Måste också säga tack Sanna för målet, så TACK! :)

Idag så har jag först varit i skolan och sen så slutade jag tidigare för att hinna göra mig i ordning tills konfirmations fotograferingen som var idag. Blev nog fina kort :)
Övade även sång inför konfirmationen, gick bra det med.
Sen övade i själva gudtjänsten. När jag kom hem så kollade jag på gårdagens grey's och har för ett tag sedan ätit hamburgare, muma!
Nej, nu ska jag hitta på något annat, puss hej!

Bjuder på en söt liten bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0